Intrebari frecvente
Am nevoie de cont pentru a plasa o comanda?
Nu, nu este obligatoriu sa aveti un cont pentru a putea plasa o comanda in cadrul magazinului nostru. Totusi recomandarea noastra este sa va creati un cont deoarece veti avea o serie de beneficii la urmatoarele comenzi. Nu veti mai fi nevoiti sa completati iarasi toate campurile din comanda, veti avea o evidenta a tuturor comenzilor plasate in cadrul magazinului.
Ce modalitati de plata am la dispozitie?
In cadrul magazinului nostru aveti la dispozitie doua modalitati de plata si anume, plata la livrarea produselor si plata online, cu cardul de debit/credit.
Ce modalitati de livrare am la dispozitie?
Toate comenzile efectuate in cadrul magazinului nostru sunt livrate prin intermediul firmei de curierat GLS Curier. De asemenea pentru clientii din Bucuresti, avem doua locatii din cadrul carora se pot ridica produsele: Frizeria The Barber din bulevardul Alexandru Ioan Cuza nr 105 si Frizeria The Barber din strada Foisorului nr 107-109A.
Care sunt costurile de livrare?
Costul de livrare prin intermediul firmei de curierat este unul fix si anume 15 Ron. Acesta este fix indiferent de greutatea coletului sau de kilometrii suplimentari. De asemenea toate comenzile a caror valoare depaseste 200 de Ron vor beneficia de livrare gratuita oriunde in tara. In ceea ce priveste ridicarile din cele doua frizerii The Barber, acestea sunt gratuite.
Cat timp dureaza pana cand voi primi comanda?
In ceea ce priveste comenzile cu livrare acestea sunt livrate de obicei in maxim 48 de ore. Mai exact in cazul unei comenzi plasate in cursul zilei de azi, aceasta va pleca de la noi cel tarziu a doua zi (depinde de ora de plasare a comenzii si de volumul de comenzi din ziua respectiva), urmand sa fie livrata la client in 24 de ore din momentul ridicarii de la depozitul nostru. In ceea ce priveste ridicarile din frizeriile The Barber, acestea pot dura intre 2 si 4 zile in functie de volumul de comenzi. Acesta este un termen maxim de livrare in frizerie insa produsele pot ajunge si mai devreme, fiecare client ce selecteaza aceasta metoda de livrare primeste un email cu ziua si intervalul orar in care produsul respectiv ajunge in frizerie.
In ce conditii pot face un retur?
In conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie un termen de 30 (treizeci) zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de The Barber Shop. Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
In cat timp imi primesc banii inapoi in cazul unui retur?
In cazul in care optezi pentru returnarea unui produs, contravaloarea acestuia va fi achitata intr-un cont, furnizat de catre client, in maxim 14 de zile de la data cererii de retur.